Well

Dåligt med inlägg nu, det händer inte mycket att berätta. Kör ett inlägg idag, sen kommer det att bli ett uppehåll. Kör lite backpacking i Asien i ganska några veckor.
Håret är som jag skrev sist. Lite fetare, tvättar det varannan dag ungefär. Fäller mindre och mindre, tror jag.
Ledvärken känner jag inget av.
Glad och pigg är jag fortfarande.
Torr är jag inte alls, inte mer än jag var innan kuren i alla fall.
Helt sjukt vad man glömmer fort, har jag haft några fler biverkningar ni undrar över?
Fortfarande blir jag minst en gång om dagen helt lyrisk över att aknen är borta. Inte ens en liten pormask har jag haft!
Jag är så lycklig över att jag gjorde det här. Det var helt för jävligt emellanåt, men nu när jag är klar och det verkar ha lyckats är det värt varenda hårstrå jag tappat, varenda tår som fallit och de härliga kilona jag har lagt på mig ;)
Tänk att jag kan åka till stranden utan att behöva skämmas.
Tänk att jag kan ta på mig vad jag vill, varje dag, utan att behöva lägga till en scarf eller helt enkelt ha både skjorta och scarf som jag fick ha ett tag.
Tänk att jag kan köpa alla de där klänningarna och linnena med djup rygg.
TÄNK VAD BRA ALLT KAN VARA!
Kämpa på där ute, det är bara för en kort tid (men prata såklart med läkaren om det känns ohållbart, det är inte värt bestående depressioner). Jag håller mina tummar för att era kurer går lika bra som min och att ni också blir kvitt skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0