Sjuk

Sedan jag slutade med roaccutan har jag inte varit annat än sjuk. Influensa de två första veckorna, sjukskriven. Blev frisk till i fredags. På lördagen var jag ute på stan med vänner. Kände hur jag började få ont i huvudet och märkte att periferiseendet började försvinna. Bara att gå hem och lägga sig, migrän på intågande. Sov mellan 16-22, det var den lördagen. Låg på soffan hela dagen i söndags och hade ont i huvudet. Jobbar tre dagar. Igår låg jag på soffan och kände hur jag mådde illa. Kan hända, går säkert över. NOPE. Har haft den vidrigaste natten på väldigt länge. Har inte varit magsjuk sedan jag bodde hemma och det är ett bra tag sedan. Idag har jag bara legat på soffan och mårr risigt.
Kan jag bara få börja äta roa igen? Vet inte vilket som är värst, men nu måste jag faktiskt få vara frisk!

Kommentarer
Postat av: sunrise

Är det bättre nu?

Krya på dig !

2011-04-04 @ 14:55:19
Postat av: roaccutan och jag

Ja, nu är jag bättre och håller mina tummar så att de vitnar för att jag ska få vara frisk.



Tack!

2011-04-04 @ 19:49:07
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0