Dag 171-173 - Finnar i pannan

Japp, två stycken. Men de var så små att det förmodligen bara var jag som såg dem. Och de försvann på en dag. Nemas problemas.
Jag känner mig glad och solen skiner och idag tänker jag inte på torrhet, håravfall och annat trist. Idag tänker jag bara på att det imorgon bara är en vecka kvar!
Kan knappt fatta att detta halvår snart har gått.
Uppdatering två timmar senare: Fatta att det kan svänga så snabbt. Från glad, solig, peppad på allt. Till trött, ledsen, fruktansvärt ensam. Vill inte länge åka bort och äta middag. Vill stänga in mig och inte prata med någon. MÅTTE DETTA VARA ÖVER SNART! Det stjäl så fruktansvärt mycket energi. Blööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0