Hur gick resan?

Jag är sedan tre dagar tillbaka hemma, efter 6,5 veckors backpackande i Asien.
Min tanke gick som så, att om aknen inte har kommit tillbaka innan resan så blir detta det ultimata testet. Konstant svettig, rygsäck på ryggen, x antal flygresor och en himla massa solkräm.
Hur har det då gått?
HUR BRA SOM HELST! Jag har haft någon enstaka liten plupp i ansiktet, men det är allt. Ryggen är hur fin som helst (ärren har blivit lite blekare av sol)!
Jag har inte haft mer problem än någon annan med att vara i solen. Bränt mig lite har jag gjort, men det gjorde mitt ressällskap också, så det var inte pga roa.
Den enda biverkning jag har kvar är att jag fortfarande tappar en del hår. Men det växer också ut massa nytt. Det var så att min frisör skrattade lite åt allt mitt bebishår.
Roa är bland det bästa jag gjort!

Kommentarer
Postat av: sunrise

Vad kul att höra! :) Grattis, vekrligen grattis..



Jag hade ju fortfarande problem med aknen ända in i det sista av behandlingen så jag var verkligen inte hoppfull efter att jag tagit de sista tabletterna. Men nu i efterhand märker jag att jag också klarat det "ultimata testet". Har nämligen flyttat utomlands och jobbar på TGI Fridays där större delen av arbetsdagen, för min del, spenderas framför ett värmeskåp fylld av friterad mat och det kan bli väldigt varmt och svettigt när man stått där ett tag. Det visar sig efter två månaders tid på jobbet att jag inte fått mer finnar än någon annan där, om inte färre!



Jadå, Roa funkar, den saken är säker. :)

2011-06-27 @ 16:18:25
Postat av: roaccutan och jag

Haha, ja, jobb på TGI Fridays kan verkligen räknas till ultimata test.



Hurra för oss!

2011-06-27 @ 21:48:31
Postat av: Sarah Lundstedt

Hej! vad kul din blogg verkar vara! kommer definitivt läsa dina poster lite mer! :) Ha en trevlig vardag =)

2011-06-30 @ 11:03:12
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0