Dag 134 - Det här kommer jag att få faaan för

Cirkelträning idag alltså. Det kommer jag förmodligen få lida för. Idag körde vi en extrarunda på cirkeln och jag fick hoppa en hel del övningar sista rundan p.g.a. knän och höfter. Anar att jag kommer att få lida för det imorgon. Förra veckan hade jag rätt ont dagen efter och denna gången kändes det värre.
Vill också, ifall någon av er inte läser kommentarerna på bloggen, publicera en av dem här. Jag hade ingen aning om det och är mycket tacksam för informationen:
"Hej, förstår dig helt är på min 8onde dag nu och inget har hänt än :P men som sagt 2 st på så långtid är ju inget !: ) sen när du slutar med roa så kan man få "post-accutane" utbrott som läker och sen är de all good :)sök lite på youtube en kille som kallar sig samismurf hade ett sånt utbrott och han ser hur fin som helst ut efter de"
Tack Patrik.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Alltid kul att hjälpa till, vet ju hur man mår av sånt här :(

2011-01-26 @ 07:49:10
Postat av: roaccutan och jag

Precis! Det är därför jag skriver den här bloggen. Jag läste massor av bloggar innan jag började kuren och tyckte det var superbra att höra hur alla upplever biverkningarna. Hoppas att jag hjälpt någon med bloggen.

2011-01-27 @ 22:53:22
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0