Dag 133 - Finnar?

Igår när jag kliade mig på ryggen stötte jag på något som kan ha varit en liten, liten finne eller en pormask. Ont gjorde den när jag råkade riva över den. Men det är för mig helt omöjligt att se den delen av ryggen på så sätt att jag skulle kunna säga vad det är.
Och imorse när jag smorde ansiktet hittade jag en liten plupp vid käkbenet. Ser onekligen ut som en liten finne, men den gick inte att klämma. Undrar om man någonsin blir av med det beteendet?
Direkt sätter rädslan in. "Tänk om roa inte funkar på mig." Och det är skitlöjligt. För de där två plupparna är de enda jag har upplevt sedan december någon gång. Herregud. Men det är väl för att man inte vill ropa hej förrän man är över bäcken. Undrar just när jag är där. Hur långt efter kuren man kommer att vara orolig för att de ska dyka upp. För tänk om de gör det. När kroppen inte längre pumpas full med roaccutan.
Time will tell!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej, förstår dig helt är på min 8onde dag nu och inget har hänt än :P men som sagt 2 st på så långtid är ju inget !: ) sen när du slutar med roa så kan man få "post-accutane" utbrott som läker och sen är de all good :)sök lite på youtube en kille som kallar sig samismurf hade ett sånt utbrott och han ser hur fin som helst ut efter de

2011-01-24 @ 20:14:11
Postat av: Johan

2011-01-25 @ 00:09:03
Postat av: roaccutan och jag

Patrik - tack för info och tips! Kan ju vara bra att veta, så man inte gräver ner sig totalt ifall man skulle råka ut för ett utbrott. Ska absolut kolla youtube.

2011-01-25 @ 22:15:49
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

Och såklart, lycka till med din kur! Jag har ju bar sju veckor kvar nu och det känns riktigt skönt.

2011-01-25 @ 22:17:13
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0