Dag 130-132 - Jomen

Dagarna rullar på och det känns fruktansvärt bra att kuren snart är över. Sju veckor kvar.
I dagarna har jag märkt att ansiktet börjat fjälla mer igen, förmodligen pga. kallare väder. Nämnde nog detta i ett tidigare inlägg.
Lederna pratar vi inte om, katastrof. Men jag bara biter ihop och tränar lite då och då.
Det som jag är mest oroad över just nu är mitt hår. Jag har tappat mer än hälften! Jag är otroligt glad att jag har riktigt tjockt hår från början. Men nu börjar det bli jobbigt. Det blir mindre och mindre och jag tappar MASSOR varje gång jag duschar. Jag hoppas innerligt att det rättar till sig när jag är klar med mitt halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0