Dag 123-125 - Håll tummarna, imorgon är det dags

Tror jag. Förkylningen jag haft sen innan jul kan vara på väg att ge med sig. Förmodligen, om min spelpartner kan, tar jag tag i badmintonträningen imorgon. Och cirkelträningen på tisdag. Jag vill verkligen träna nu. Vågar inte ställa mig på vågen och se vad jul och stillasittande resulterat i, men det ser inte grannt ut ;)
Jag har fortfarande inte fått några finnar och det känns riktigt, riktigt bra.
Jag ska börja planera en resa idag och hoppas innerligt att det stämmer som läkaren sa, att huden klarar sol två månader efter avslutad kur. För det är ungefär precis då jag tänkt ge mig iväg. Det vore riktigt jobbigt om det inte funkade. Men jag får väl dra med mig ett långbent och långärmat ombyte och högt solskydd för säkerhets skull.
Huvudet har jag inte ont i längre och för tillfället känns allt ganska bra faktiskt. Kanske ska se om jag kan få någon med mig på en promenad i det blöta vädret. En tur om biltvätten nu när det är plusgrader skulle förmodligen inte skada. Som bilen ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0