Dag 120 - Huvudvärk

Just nu känner jag ungefär Skjut mig. Det känns som att mitt huvud ska gå i tusen bitar. Och jag vet att det kan vara en dålig biverkning. Men så har jag varit så himla förkyld och annat så länge, så jag tror att det hör ihop med det. Bihåleinflammation?

Det hela började igår, under dagen på jobbet. Sen höll jag på att bryta ihop i förmiddags på jobbet och tänkte gå hem. Men att förklara mina ärenden för kollega kändes lika jobbigt som att stanna och göra själv. Men vaknar jag såhär imorgon är det jag som går till Vårdcentralen (IGEN, stammis där snart) och kollar bihålor.

Puh, läste i bipacksedeln. Lät inte så bra först med intrakraniell hypertension, men jag läste vidare och jag mår inte illa, kräks inte och ser bra. No worries, bara förkylningen som utvecklats till helvetet på jorden.

Tror jag tar mitt huvud och placerar det på kudden. Mörkt, mörkt och hållandes tummarna. Imorgon är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: piggelinen

ajdå! de lät inte alls roligt. Har också känt av en del biverkningar lite starkare på senare tid. Man känner sej nästan obekväm i sej själv (ganska dålig förklaring men) det gör lite ont överallt och man mår konstigt. Men jag är som tur är ganska förskonad från biverkningar.

Hoppas det går över tills imorn, kanske inte alls beror på biverkningar från ROA.



Krya på dej!

2011-01-12 @ 14:27:23
Postat av: roaccutan och jag

Precis, man känner sig obekväm i sig själv. Eller man känner inte igen sig själv. Jag blir väldigt frustrerad när jag inte kan göra allt som jag kunde innan.

2011-01-13 @ 18:43:13
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0