Dag 117-119 - Forts. biverkningar

Idag tänkte jag spela badminton, förmodligen en dålig idé med lederna. Men jag ville testa och se. Och sluta om det inte gick. Men den jäkla förkylningen som jag haft sen innan jul satte käppar i hjulet.

Jag kom på några biverkningar, som jag tagit upp tidigare.

Hårbotten - torr, men inte ens i närheten av vad den varit. Använder vanligt schampo och balsam och ingen hårbottenkräm.

Torrsprickor på fingrarna - blev inget mer med dem efter jag skrev sist. Det var slut med den senaste.

Synförändringar - kan fortfarande tycka att det är lite jobbigt i vissa ljus. Hur det är med badmintonen som jag hade problem med, ja det vet jag inte riktigt.

Torra ögon - har blivit bättre, använder inga ögondroppar.

Inte mycket annat att komma med. Status Quo.

Kommentarer
Postat av: Tia

Det där emd synen känner jag igeb lite , blir du med lite dimmig i blicken ?

Alltså att de är lite suddigt att se på långt avstånd ?

2011-01-13 @ 01:05:02
URL: http://tiiabersan.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

Ja, det händer att synen blir lite, lite dimmig. Men det är mest när jag behöver ställa om från nära till långt bort snabbt.

2011-01-13 @ 18:41:38
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0