Dag 110-111 - Nytt år, nya tag!

Ja, då var det 2011. Och jag satsar på ett bra år. Mina, inte nyårslöften, men nyårsförsök är att laga mer mat, inte stressa och inte ha dåligt samvete.

Matwise har det börjat bra. Från att aldrig laga mat, har jag nu lagat mat årets båda första dagar! Haha, hoppas det håller i sig. Leva på macka och flingor är inte så bra.

Dåligt samvete hade jag igår. Så det gick inte lika bra.... Jag har ofta dåligt samvete, över saker som jag verkligen inte behöver ha dåligt samvete för. Men, jag vill att alla ska ha det bra och försöker räcka till alla, alltid. Och det gör man inte. Och det behöver man inte ha dåligt samvete över. Så, nya tag.

Jag ska också försöka vara ute varje dag, frisk luft är fantastiskt! Så igår och idag har jag varit ute och gått. Precis sunrise - lite kortare och lugnare promenader. Man får göra det man kan om man inte kan träna fullt ut. Ev. kommer jag också prova simma.  Fast jag är inte så förtjust i det, simma bakom folk och få vatten i munnen.

Jag känner mig hoppfull inför det nya året! Jag startar det utan en enda blemma!

Kommentarer
Postat av: piggelinen

Kul att höra att du är helt fri från acne nu. Hoppas det håller i sej hela tiden ut nu.

Själv har man fått en uppblossning igen, vilket inte känns så kul. Fått ganska stora utslag på ställen jag aldrig fått tidigare (rygg/bröst).

Jaja, det ger nog med sej snart.

Nu hoppas jag på att 2011 blir ett riktigt bra och roligt år!



Kämpa på nu roaccutanochjag och ta det lugnt med träningen :)

2011-01-03 @ 14:40:35
Postat av: sunrise

skönt att höra att det funkade :)

Nu jävlar sätter vi det och påbörjar våren i mars utan akne!

2011-01-05 @ 02:57:11
Postat av: roaccutanochjag

piggelinen - trist med ny uppblossning. Men skönt att höra att du är positiv. Som du säger, det ger nog med sig snart. Ibland är allt jäkla skitjobbigt, då är det viktigt att försöka tänka på något annat. På att det blir bättre. På att det förhoppningsvis snart är över. For good! Men en del dagar går det bara inte tänka positivt, då tar man den dagen, det är också okej. För det är jobbigt. Sen tar man nya tag nästa dag..



sunrisa - ja, nu jäklar! :)

2011-01-06 @ 12:55:22
URL: http://roaccutanochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0