Dag 156-161 - Glada dagar

Tiden springer iväg, trodde absolut inte att det var så länge sedan jag bloggade. Ber om ursäkt för det. Å andra sidan har jag inte mycket att komma med.
Den skillnad jag känner är att jag är gladare. Har inte varit nära tårar på ett tag nu, vilket känns mycket mycket bra. Hoppas det håller i sig nu. De TRE sista veckorna! Jag vill bara sjunga och dansa när jag tänker på det. Snart, snart, snart är det över och jag hoppas att allt återgår till normaltillstånd snabbare än blixten.
Särskilt det här med att jag tappar hår. Så sjukt obehagligt när det rinner hår längs benen hela tiden när jag duschar. Brr....
Annars har jag lite eksem på händerna, inte så konstigt då det blivit kallare igen. Igår var jag ute och gick strax över en timme. Låg pall i soffan resten av kvällen, ryggen gjorde ont.
Ingen akne så längt ögat kan nå.
Nu ser jag fram emot att se hur kroppen reagerar när jag slutar mata den med roaccutan. Förhoppningsvis är det på ett bra sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0