Dag 151-153 - Snabba svängar

På en kvart svängde jag idag från superglad till superledsen, arg och orolig. Hur kan det gå så snabbt? Solen skiner och jag var iväg på lite äventyr. På väg hem från utflykten svängde humöret och nu är det bara så jäkla jobbigt. Måste försöka tänka på något annat. Ska försöka hitta en glad och ljus film och bara tänka på den. Fan.
Igår och idag har jag i övrigt haft ont i mina handleder. Så ont att det har varit svårt att läsa bok, för då håller jag tydligen inte handleden rakt. Önskar jag hade ett handledsskydd som höll dem raka hela tiden.
Annars har ledvärken inte varit så jobbig på sistone. Förutom igår då jag var ute och gick i en och en halv timme. Det var allt lite stelt på kvällen.
Idag är det exakt på dagen och datumet en månad/fyra veckor kvar av kuren. Måtte allt rea till sig sen!
Nä, dags att ta tag i det här humöret nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0