Dag 146-148 - Dagarna rusar

Dagarna går jättefort nu. Mindre än fem veckor kvar. Känns riktigt, riktigt bra.
I helgen tror jag knappt att jag gick utanför dörrarna. Jag ville inte braka ihop som förra helgen och hade inget planerat. Jag gjorde det jag kände för just för stunden. Så välbehövligt!
Huvudet känns ganska okej. Det går i perioder det där. Jag knaprar på tills nästa runda tänker jag :)
Idag har jag varit och tränat. Nu har jag lärt mig vilka övningar jag inte kan göra och har inte haft ont i knän eller höfter en enda gång under tiden. Det kommer förmodligen kännas imorgon, men det känns bra att det inte gjorde ont när jag var igång.
Fortfarande ingen akne. Jag speglar ryggen ofta och det gör mig så himla glad!
Hoppas verkligen att det stämmer det där med att kroppen och huden återhämtar sig på två månader. Precis två månader efter kommer jag nämligen att bege mig på en långresa till sol och vandring och ÄVENTYR!
Mycket att se fram emot. Känner mig glad. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0