Sol = röd

Ja, i dag har jag testat huden i vårsolen. Satt först en halvtimme på mammas altan och sedan var jag på fotboll i ett par timmar. Jag ser efter bh:n jag hade på mig på altanen att jag fått lite lagom med färg. Och jag ser efter skjortan och shortsen jag hade på mig fotbollen att jag har fått alldeles för mycket färg. Man kan tycka att det var lite dumt att testa helt utan solskydd första gången. Och jag kan hålla med.
Jag är alldeles röd på lår och knän, underarmar, pannan och så har jag ett v efter skjortan på bröstet. Men det ska sägas att det inte gör särskilt ont. Jag är ändå positiv till att min resa kommer att funka. Jag tror dock att det blir solskyddsfaktor på imorgon.
Det verkar också, peppar peppar, som att jag fäller lite mindre hår nu. De sista två gångerna jag har tvättat håret (varannan dag numera) har det varit lite mindre att plocka upp efter duschen. Håll tummarna!
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Kris

Hej!

Vad roligt att du är klar med din kur. Grattis!

Jag har käkat roa i 5 veckor nu...jag tar 30 mg per dag. Du skrev full dos från dag 1...antar ätt det var 60 mg? Får jag fråga hur mycket du väger?

2011-04-26 @ 18:50:15
URL: http://[email protected]
Postat av: roaccutan och jag

Hej och tack. Det är riktigt skönt och vilket resultat! Supernöjd och sjukt stolt att jag stod ut där på slutet när jag mest bara ville gråta. Så kämpa på om du stöter på motgångar, det är värt det! Jag väger 61 kg.

2011-04-26 @ 20:18:54
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/
Postat av: felicia

kan du inte skriva ett inlägg om hur det är med biverkningarna nu efter kuren? har det blivit bättre? jag har nämligen också precis slutat och hoppas verkligen att tröttheten som man känt av under hela kuren äntligen släpper men hittills så har jag knappt känt någon skillnad.

2011-04-28 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0