It's getting better

Handeksemen är borta.
Jag har haft örhängen nästan hela helgen och visst blir hålen röda, men det blir inte sårigt och varigt i flera dagar.
Ansiktet är inte alls lika torrt som innan.
Lederna verkade lite bättre idag när jag var ute och gick. Bara högerknät som ömmade, men jag vet inte hur mycket av det jag ska skylla på roaccutan eftersom jag har lite känningar efter en sportskada i vanliga fall också.
Det är nog huvudet som det inte hänt så mycket med. Hårbotten flagar lite, håret behöver jag inte tvätta mer än någon gång i veckan och jag fäller fortfarande väldigt mycket.
Ingen akne så långt ögat kan nå! Inte ens en liten plita.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, har du en mail man kan nå dig på för personliga frågor?

2011-04-04 @ 22:50:01
Postat av: roaccutan och jag

Ja, lägg en kommentar och lämna din mailadress där, så mailar jag dig. Det är bara jag som ser mailadressen.

2011-04-04 @ 22:58:33
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0