Hår och parfym

I början på veckan gjorde jag ett parfymtest. Jag har inte kunnat använda parfym under kuren och nu tyckte jag att det var dags att prova. Mån-ons hade jag parfym på mig. Sen började det svida lite och jag har låtit huden vila. Men det går åt rätt håll i alla fall.
Rätt håll vet jag inte om jag kan kalla mitt feta hår. Från att i slutet av kuren kunnat tvätta det en eller två gånger i veckan har jag gått till att tvätta det varannan dag. Måste försöka hålla det. Och inte börja tvätta det varje dag. Däremot fäller jag fortfarande lika mycket.
Mina glada, pigga dagar tog ut sin rätt i veckan. I tisdags gick jag och la mig klockan åtta. Jag har på senaste tiden sovit fem-sex timmar per natt och varit på weekendresor och tränat och träffat kompisar. Kännt mig i det närmaste manisk och superlycklig. Haha, i tisdags var det dags att sova.
Kör en dagstur till utlandet imorgon tror jag. ;)

Kommentarer
Postat av: jagochroaccutan.blogg.se

NEJJJ stackare! Jag tvättar håret 1 g i veckan nu och är så jädra nöjd med det i stället för varenda jädra dag!usch vill inte tillbaka till den tiden :(

2011-04-18 @ 08:56:45
Postat av: roaccutan och jag

Fast man kan stå ut med det, när man kan klia sig på hela ryggen utan att stöta på smärtande bulor jämt och ständigt. Sååååå värt det!

2011-04-18 @ 21:12:41
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0