Det går framåt (och kanske lite bakåt)

Ja, både och. Mest bra. Håret börjar bli fetare. Tvättade i fredags och i söndags såg det ut att behöva en tvätt igen. fast då har jag varit på en fest, i en bastu och i en bubbelpool. Kan ha lite med saken att göra.
Idag har jag cyklat i en timme och tjugo minuter. Inte en endaste gång gjorde det ont i någon led. Ska se om jag vågar mig på en joggingtur någon dag snart.
Jag är bara lite, lite torr i ansiktet. Mellan ögonbrynen och vid tinningarna. Lypsylet behöver jag inte ha med mig varje minut och det känns toppen.
Det dåliga är att idag fällde jag nog mer hår än någon annan gång under kuren. Helt sjukt mycket hår att plocka upp efter duschen. Jag provar mitt fön- och platttrick och hoppas att det funkar denna gången också.
Aknen lyser med sin frånvaro!
Life is good.

Kommentarer
Postat av: anna

oh vad roligt att det går bra! jag tog min första tablett idag, har svår acne fast jag bara är 15 så hoppas att det ska funka! läste att acnen kan bli värre första veckorna i kuren, blev det så för dig ? hoppas du svarar :(

2011-07-15 @ 19:43:30
Postat av: roaccutan och jag

Hej Anna! Ja, uppblossning upplevde jag i början. Kommer inte riktigt ihåg hur långt in i kuren, men det hittar du här bland inläggen.



Roa har givit mig ett nytt liv, allt är borta och igår hade jag för andra gången ett linne med djup rygg på mig. Det har jag ALDRIG kunnat ha innan. Kuren var superjobbig, men det är något av det bästa jag gjort!



Lycka till, jag håller mina tummat för dig!

2011-07-17 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0