Dag 9 - Ögonen fortsatt torra

Jag provade att smörja in mig på morgonen idag, vilket jag aldrig gör annars. Det hjälpte, det har inte kliat alls på kroppen idag. Värre med hårbotten då.

Torrheten i ögonen har funnits där även idag. Ganska jobbigt, särskilt som jag har ett jobb som innebär åtta timmar framför dator varje dag. Får se hur det utvecklas, om jag behöver köpa ögondroppar.

Jag har idag funderat på varför jag började uppleva biverkningar så tidigt. Jag har läst andras bloggar och de har inte alls varit så tidiga som jag. Men jag förmodar att de har ätit halv dos ett tag innan de gått upp på full och att jag går på full dos från början måste innebära att allt sätter igång fortare.

Jag har känt en molande värk i ryggslutet idag, det började egentligen igår, men jag tänkte inte så mycket på det. Idag har jag dock känt av det hela dagen. Kan ha med roaccutan att göra läste jag i bipacksedeln när jag kom hem. Men det kan även vara mensvärk. Jag har inte så bra koll på det där, då jag äter minipiller och har väldigt oregelbunden mens. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0