Dag 7 - Svett svider

Prövningen gick bra, skratt och skoj och god mat. Mycket trevlig kväll. Lite trist att korka upp Ramlösan när de andra korkade upp vinet bara. Däremot väldigt skönt idag, att vakna pigg och välmående och kunna träna!

Träningen ja. Jag kör en bit utanför stan till ett område med slingor i olika längder. Fem kilometer blev det idag. Rejält svettig kom jag tillbaka till bilen. Och som det sved i ansiktet. Jag får helt enkelt ha med mig handduk nästa gång, så kan jag skölja av ansiktet direkt.

Annars är ansiktet finare, inte lika mycket hudflagor. Bara lite på näsan, ser ut som jag har bränt den i solen. Synd att solbrännan inte finns där bara.

Ryggen är mycket bättre kände jag idag när jag duschade. Inte mycket till bulor där inte. Känns toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0