Dag 6 - Första prövningen

Plitorna på händerna är idag borta, likaså den rödflammig huden på armar och ben.

Flagorna i ansiktet har blivit fler och det svider bra när huden i ansiktet torkar efter dusch.

I övrigt inget nytt.

Ikväll ska jag på tjejmiddag. Några tjejer och en hel massa vin. Förutom för mig, jag tar med mig en Ramlösa. Detta ska alltså bli min första prövning. Hur kommer jag att klara fnissiga och gapiga tjejer? Jag brukar ju alltid vara med på vinet och fnissa och gapa. Jag håller alla tummar och tår för att jag, som är en glad och rolig tjej, får en toppen kväll! Utgång efter är jag mer tveksam till. Ansiktkrämen kommer att följa med, men jag känner mig inte så sugen på att ge mig ut i natten. Inte med ett ansikte som helt plötsligt är fullt av hudflagor.

So folks, imorgon får ni veta hur det gick! Trevlig lördag önskar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0