Dag 4 - Fnas?

Idag har jag märkt att huden på haka och runt näsvingarna har fnasat sig lite. Kanske dags att lägga ner puderfoundation? Får se imorgon om det fortsätter eller om det är ännu en grej som jag inbilliar mig kan ha med tabletterna att göra.

Efter en runda jogg i skogen brände det mer än vanligt i ansiktet. Eller är det likadant här. Har jag inte tänkt på det så mycket innan?

På ryggen händer det saker. Mycket bubbligare idag än igår. Det är jag i alla fall säker på =(

Funderade på det här med att jag inte kommer att lägga ut bilder här. Kom på att den sanna anledningen till det inte är att det är svårt att ta bilder på ryggen eller för att jag bara har problem i perioder som jag skrev innan. Det är för att jag skulle tycka att det var jobbig, jättejobbigt. Jag har ju turen att kunna "gömma" min akne genom hur jag klär mig. Jag visar den aldrig. Och det klarar jag inte att göra nu heller. Jag är en tjej med bra självförtroende, mycket bra självkänsla. Tänk om min rygg skulle bli bra, så jäkla grym jag skulle vara!

Kommentarer
Postat av: Tiia

Hejsan , tiia här från stylesearch . kommer definitivt följa din blogg har själv precis starat en roaccutanresa.blogg.se men ahr inte skrivit nått inlägg än :)

2010-09-17 @ 20:36:32
Postat av: Tiia

Ja juste här har du min blogg address -

roaccutanresa.blogg.se

2010-09-17 @ 21:01:07
URL: http://roaccutanresa.blogg.se/
Postat av: roaccutanochjag.blogg.se

Hej Tiia. Jag har lagt till dig på msn. Nu håller jag tummarna för att du börjar resan på tisdag. Det svider lite, men det är spännande. Tänk om det hjälper, tänk om roaccutan klarar det som inget annat har klarat!

2010-09-17 @ 23:56:28
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0