Dag 17 - Läpparna, läpparna, läpparna

Ja, läpparna kör ett race nu. Biter bort flagor hela tiden och de torkar grymt snabbt. Men det är väl bara att bita på och se glad ut.

Annars jobbar uppblossningen på ganska bra, nya bulor här och var på ryggen. Jag har slutat hoppas att det ska bli bättre tills det är dags att äventyrsbada på lördag. Jag tar med mig badkläder så får vi se. Min målsättning just nu är att skita i aknen och bara bada. De jag ska träffa har sett mig förr (och eftersom jag inte kommer dricka på kvällen kommer jag berätta det för dem) och resten känner jag inte och kommer förmodligen inte se skymten av mer i mitt liv. Sen får vi se om det är så det blir, eller om jag sitter påklädd och tittar på. Sucks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0