Dag 16 - Riktigt märkligt

När jag var och tränade cirkelträning idag upplevde jag något jättemärkligt. Kan inte säga om det har med roaccutan att göra, men har aldrig känt så innan. Jag brukar svettas ganska mycket på de här träningarna och det vet ju alla hur det känns att träna och svettas. I ansiktet blir man varm och svett tränger ut, men kan känna det. Idag blev jag aldrig så varm i ansiktet och det kändes helt torrt, men tänkte inte på det. Förrän jag skulle hoppa på en stepbräda. Då känns det som att det rinner något runt näsan, snabbt. Jag ryckte till och torkade snabbt med handen, jag trodde att jag hade fått näsblod. Men det var alltså svett. Hela träningen kändes det som att ansiktet var torrt. När det i själv verket var jättesvettigt. Känslan kom tillbaka flera gånger sen och jag fick börja torka mig med tröjan med jämna mellanrum, trots att det inte kändes som att jag behövde det. Ja, inte vet jag, men jag vet ju att man blir torr av roa och jag vet att man kan komma att svettas mer än vanligt. Det tillsammans med att jag aldrig upplevt något liknande tidigare gör att jag drar paralleller.

Huvudvärk vet jag kan vara en biverkning. Och det har jag haft idag, hela dagen. Med ett uppehåll, under träningen. På jobbet och nu ikväll har det varit riktigt jobbigt, så det blir en Ibumetin och tidig sänggång. Huvudvärken kan också bero på att jag sov fem timmar i natt, hade utbildning i fördjupad HLR halva dagen och andra halvan satt med system som inte fungerade och en husaffär att ta hand om = stressigt och jobbigt. Får se om värken är kvar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tiia

Vad konstigt det lät du , tr att du slapp på näseblod iallafall!

Jo jag ville överkomma min rdsla lite har alldrig & då menar jag lldrig visat mej osminkad för folk utanför min innre krets men ville bryta allting ny & börja om på nytt lämna den här tiden bakom mej om man säger så .



Kommer fortsätta lägga in bilder så man ka se förändringarna :)

2010-09-29 @ 07:43:03
URL: http://tiiabersan.blogg.se/
Postat av: Tiia

haha nu blev de länkat till min andra "vanliga blogg" Så modeig är ja däremot inte att ja lägger ut bilder där , bor i en så liten stad där alla känner alla så skulle verkligen bli uttittad/folk skulle fråga en massa & snacka skit.

Så mycket orkar ja inte , det här med roaccutan är ju för Mej & lika så ROA-bloggen för mej & de som själv lever i samma sits :)

2010-09-29 @ 07:45:13
URL: http://roaccutanresa.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

Jag har inte berättat för någon jag känner att jag har denna bloggen. Jag är nog rädd att det ska sprida sig utanför vänkretsen och, som sagt, jag har ju dolt det för alla utom de som står mig nära. Skriver den, precis som du, för mig själv och för andra som kan ha hjälp av den. Som jag hade av andras bloggar innan jag började kuren.

2010-09-29 @ 16:00:18
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0