Dag 1 - No turning back

Ja, så intog jag då mina första tre kapslar till frukosten.

Full dos från dag 1. Har förstått att det inte hör till vanligheterna, men vem säger emot när det innebär att tiden kan kortas något? Det var lite nervöst, nu börjar det verkligen. Sen var de nere och jag började längta till frukosten imorgon. Samtidigt som man är lite nervös är det spännande. Vad kommer jag att uppleva för biverkningar och när sätter de in?

Jag har såklart känt efter hela dagen. Och när man känner efter som jag har gjort idag, så känner man såklart något. Jag har använt mitt lypsyl flitigt, väldigt flitigt. Men jag är lypsyloman i vanliga fall och det kan ju bara vara så att jag inte tänker på hur ofta jag verkligen smörjer. I övrigt har tungan och gommen känt konstigt torra och sträva. Men ja, det är första dagen och jag känner efter och känner efter och känner efter. Det kan vara inbillning. Det återstår att se.

Nu är dag 1 snart till ända och jag ser fram emot dag 2. Bara sjukt många dagar kvar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0