Dag 77-78 - Ländryggen

Den lilla bölden jag fick på ryggen är helt borta. Schwupp sa det bara.

Det enda som känns jobbigt nu är ländryggen, för den har jag värk i även när jag inte tränar. Ganska mycket dessutom. Men det visste ni ju redan.

Handeksemen har blivit bättre, likaså armarna ser bättre ut. Och det är SÅ HIMLA SKÖNT att läpparna blivit bättre. De är ju inte som innan kuren, men om man jämför med för ett par veckor sedan så är det grym skillnad. Fast, får nog köra en peppar peppar på det där. Det är riktigt kallt ute. Får se vad det kan resultera i.

Time for workout!

Kommentarer
Postat av: piggelinen

Har liksom du märkt att man får ont i kroppen efter träning. Men jag tror inte det är farligt så länge det inte gör för ont.



Hur lång tid har din läkare sagt du behöver äta roaccutan?



2010-12-02 @ 16:23:58
Postat av: roaccutan och jag

Ja, det har jag märkt (står om det här någonstans). Jag har haft rejält ont efter motionscykling och har därför tagit det lite lugnare på cykeln när jag märkt att det börjar kännas.



För som någon kommenterat tidigare kan ledvätskan torka ut och det låter dåligt. Jag vill inte ha bestående problem efter kurens slut, så jag tar det lite försiktigt. När jag går på cirkelträning känner jag dock ingenting.



Jag ska äta Roaccutan i 6 månader.

2010-12-02 @ 19:32:50
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0