Dag 74-76 - Update

Tadaa, dagen efter jag skrev "Cleant" fick jag en liten böld på ryggen. Men den är snart borta, bara en torr skorpa där nu. Sådär snabbt har det ju aldrig gått. De brukar vara envisa, de där bölderna. Så jag är fortsatt positiv, även om det fick mig att tänka: jaha, kan det bli så sen också, att de dyker upp även efter kuren. Men vad tusan, jag har mer än halva kuren kvar.

Eksemen på händerna sprider sig lite upp längs armarna och jag upplever det precis som http://roaccutanresa.blogg.se att det ser ut som att jag har blivit riven av en katt. Jag smörjer med fet kräm hela tiden och de ser lite bättre ut nu.

Småplitorna på magen har gett med sig lite, kommer fortfarande några enstaka. Men det är inte alls som innan.

Jag har blivit lite snällare mot mina leder, då jag blivit lite avskräckt av att höra att det kan bli bestående men. När jag cyklar motionscykel och känner att det börjar göra ont i knäna saktar jag ner och cyklar inte så länge till. Det känns bra och jag hoppas att det funkar att jag gör så.

Ont i ländryggen har jag börjat känna av ordentligt, är helt stel när jag ska resa mig från sittande och det gör ont ett tag innan det släpper och jag känner att jag kan stå rakryggad. Riktigt trist, man känner sig gammal!

Kommentarer
Postat av: piggelinen

Jobbigt att du får lite biverkningar, men det är bara försöka härda ut och tänka positivt.

Vad går du på för dos? är det 1mg/kg?



Fortsätt kämpa på, de är trots allt värt att stå ut med lite biverkningar så länge dom inte är allt för alvarliga.

2010-11-29 @ 08:54:51
Postat av: roaccutan och jag

Helt klart värt biverkningarna om det resulterar i att aknen försvinner! Bara att bita ihop, tre och en halv månad kvar. Tänk att snart halva tiden gått!



Yes, jag äter 60 mg per dag och har gjort sen dag ett. Väger 61 kg.

2010-11-29 @ 19:22:59
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/
Postat av: Tiia

Ja du det är inte kul med de här biverkningar!

Tack för länkningen :)

2010-11-30 @ 14:33:33
URL: http://tiiabersan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0