Dag 64 - Vikt

Jag började ju träna ganska mycket ungefär en månad innan jag på började kuren. Jag har fortsatt med det. Fem gånger i veckan. Det och inget intag av alkohol har faktiskt visat sig på vågen. Jag har gått ner fem kilo sen jag började med Roaccutan. Jag tror att jag för första gången i mitt liv verkligen gör det ordentligt. Utan att sluta äta godis, utan att äta minimalt med mat. I det hänseendet lever jag som vanligt. Det är bara alkoholen som försvunnit. Det känns jättebra! Och jag kan redan tänka mig hur bra jag kommer må om fyra månader. Totalt rensad från akoholångor, fin hy på ryggen och fit. Detta kommer att bli bra hörni!

Småfinnarna på magen fortsätter att ploppa upp, de är många nu. Tur att de försvinner snabbt.

Största problemet fortsätter att vara läpparna.

På ryggen har jag fått ytterligare en liten böld. De är alltså tre SMÅ nu.

Eksemen på händerna har blivit mycket bättre igen och jag känner bara lite skrovel på vänstra handen.

Kommentarer
Postat av: Tiia

Vad skönt för dej att allt funkar som det ska , grattis till viktnedgången !

Ja bara längtar tills kuren är över så jag kan börja träna & gå ner i vikt , har så ont i mina leder nu trots att ja inte anstränger kroppen alls så ja vågar faktiskt inte börja träna .



Vad har du smörjt dina eksem med, har själv fått lite :/

2010-11-16 @ 23:10:39
URL: http://roaccutanresa.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

Ja, de där lederna alltså. Känner mig som en gammal tant. Men jag är så inne i träningen att det är svårt att låta bli. Det jag har gjort nu är att sluta cykla när jag börjar känna av det. Tyvärr gör det ont en stund efter sen. MEN JAG VILL JU INTE SLUTA!



Eksemen har jag mest smort med min feta hudkräm. Men jag har också använt min ansiktskräm, XM Focus, som är bra för hy med atopiska eksem. När jag har smort med dem kanske jag haft eksemen i fem-sju dagar. Sen har de försvunnit och händerna har bara känts extra torra.

2010-11-16 @ 23:20:44
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0