Dag 55 - Ser ut som om någon slagit mig

Japp, det fick jag höra idag när jag gjorde debut på nykter utgång i min hemstad. Inte så roligt. Jag flagade lite skinn i pannan innan idag och där är såklart rött nu. Efter några timmar satt tydligen inte täckkrämen så bra. Jaja, jag hade redan berättat att jag inte drack p.g.a. en medicin. Där fick jag klämma ur mig att den också gör mig väldigt torr och att jag flagar ibland.

I övrigt tycker jag att det var okej, jag var lite bitter i början av kvällen. Men ju längre kvällen led blev jag gladare och gladare och har skrattat galet mycket åt hur folk beter sig när de är fulla. Så som även jag beter mig när jag är full insåg jag. Mycket bra kväll. Nu är det dags att sova.

Eksem tillbaka på vänsterhanden förresten. Hoppas att jag inte behöver köra en ny runda med alla biverkningar som faktiskt mattats av.

Kommentarer
Postat av: sunrise

En vårdtagare på jobbet frågade mig (högt över hela spårvagnshållplatsen) om jag hade eksem över hela ansiktet.. Och av någon anledning sa jag "ja." Sen säger hon att "det ser ont ut".

Det gäller väl att bita ihop, rätt kul i efterhand. =)



Har också börjat få eksem på händerna, kan dock bero på all alkogel på jobbet.

2010-11-12 @ 09:53:44
Postat av: roaccutan och jag

Ja, det är väl bara att bita ihop. Snart är det över. Förhoppningsvis. Mina handeksem är lite sega denna gången, smörjer och smörjer, men blir inte riktigt av med dem.

2010-11-12 @ 23:42:59
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0