Dag 50 - Ryggen då

Det har blivit mycket bloggat om biverkningar. Vad jag minns är det ett tag sedan jag nämnde hur det ser ut i akneväg. Jag har berättat att jag inte längre har några pormaskar. Jag hittade en idag, men herregud, en! Det är ju ingenting. Ryggen då, där problemen sitter. Eller satt? Vågar jag hoppas? Ryggen är torr, väldigt torr. Och den är svår att smörja. Eller jag vet inte varför jag skyller på det, jag skulle nog komma till. Men jag har fortfarande inte vågat, det sitter i det där. Att man inte vill smörja för då tror man att man får mer akne. I alla fall. Jag "kände igenom" ryggen igår kväll. Antal bulor: 3 st. Ojojoj, här har det hänt saker! Jag har bara tre bulor på ryggen, inte en enda av dem sitter i nacken. Utöver det finns en del småkvisslor, men vad gör väl det? Jag har läst på andra bloggar att det kommit och gått, att det varit bra ett tag och så dyker skiten upp igen. Men jag tänker i alla fall glädjas den lilla/långa stund detta varar! Jag är så himla glad.

Ska bli roligt att visa ryggen för hudläkaren på fredag, se vad han säger om det.

Däremot ska jag ta upp biverkningarna med honom. Vill mest kolla av den här ledvärken. Idag har jag haft värk i vänstra handleden hela dagen. Undrar om det har med roaccutan att göra eller om jag sovit konstigt på den. Men det brukar ju gå om. Får se hur det är imorgon.

Tur jag är högerhänt. Med tanke på kvällens badmintonträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0