Dag 98 - Fan

Bara att inse, blir tvungen att försöka hålla mig lugn. Idag har jag haft så ont i ländryggen att jag knappt kunnat stå upp. Vad är det liksom? Fick ta till Ibumetin för att kunna åka och handla.

Men, jag tror att jag ska kolla en sak, ang. det där med ryggen. När jag tog de första proverna, innan kuren, sa min hudläkare att jag hade urinvägsinfektion. Men då jag inte kände någonting av det sa han att jag inte behövde medicinera mot det. De två sista veckorna har jag till och från haft symptom på UVI, det har periodvis svidit när jag kissar och jag har känt mig kissig ofta. Det har dock försvunnit om jag har druckit massa vatten och te och så har det hållt sig borta några dagar innan jag har känt av det igen. Idag började jag tänka på om jag har gått med det sen jag startade kuren. Och läser att det kan krypa upp till njurarna. Och de sitter ju där, vid ländryggen. Imorgon är det jag som ringer vårdcentralen.

Föresten, har inte talat om att eksemen på händerna är nästan helt borta sen några dagar. Mycket skönt.

Inga nya torrsprickor sen näsan heller.

Kommentarer
Postat av: piggelinen

Ajdå! Va tråkigt.

Du får rapportera hur det har gått för dej. Jag vet hur det är att ha ont i ryggen, de är blande det värsta man kan ha. Hoppas det går över så du slipper gå runt och ha ont.



/piggelinen

2010-12-21 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0