Dag 95-97 - Rullar på

Det rullar på. Med ledvärk, uppåner-humör och torrhet.

I förgår såg jag några röda fläckar i pannan. De var inte där på morgonen utan kom under dagen. Det ser ut som att små bitar hud bara trillat av. Antar att det r pga. kylan ute. Lite torrare märker jag ju att jag blir, men försöker smörja så att det inte blir för illa.

Finnen nere på ryggen har gett med sig, sist jag skrev om den var sista gången den gick att klämma. Nu torkar den bort. Inga nya verkar vara på gång.

Torrsprickor får jag nya då och då. Sist fick jag en på näsan! Jag skulle snyta mig igår när jag kom till jobbet och då sprack det på "strängen" mellan näsborrarna. Antar att jag inte smörjer där så ofta. Det ska jag börja med! Det gjorde riktigt ont och i detta vädret snyter jag mig ganska ofta. Ajaj.

Får se om jag provar en runda på motionscykeln idag när jag har plockat in granen som står översnöad på balkongen. Eller stannar jag i den mjuka sköna soffan och dricker glögg. Det är ju ändå jul.

Hoppas ni har en mysig lördag, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: piggelinen

Härligt att medicinen verkligen fungerar på dej. De är ju nerförsbacke nu så de är ju bara härda ut. Om det gör ont i lederna så bör du kanske ta det lite lugnt med träningen.

Själv ska jag sitta på kontoret och jobba hela dagen :)



Ha en bra helg!

2010-12-18 @ 12:09:27
Postat av: Tiia

Aj aj aj , de där lät inte skönt du , bra att finnen ger med sej iallafall!

hur länge har läkaren sagt att du ska gå på kuren ? :)

2010-12-18 @ 15:18:37
URL: http://tiiabersan.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

piggelinen- verkar som att jag inte har annat väl än att hålla mig lugn. Kommer inlägg om min dag.



Tiia - jag ska gå exakt ett halvår. Så 13 mars är jag klar! Nedräkningen har börjat.

2010-12-19 @ 17:59:05
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0