Dag 94 - Ska den inte ta och försvinna nu?

Den där finnen på nedre delen av ryggen. Den är fortfarande kvar. Och trots tömning igår, fick jag tömma idag igen. Usch, det låter äckligt. Nu är man ju lite van vid att det bara blir torra små finnar som försvinner på en dag eller två. Men den här har jag haft i tre dagar nu och den har inte blivit mindre.

Idag har varit en bättre dag. Tröttsamt med det här upp och nerandet måste jag säga. fast jag är såklart glad att igår inte utvecklades till något liknande förrförra veckan. Får se hur det känns imorgon.

Känner fortfarande av träningen i lederna, som värker lite mer än då jag höll uppe med träningen. Som piggelinen skriver i kommentar till förra inlägget så kommer jag nu, då det är uppehåll i både badminton och cirkelträning, att fokusera på motionscykel (får se om knäna håller, det gjorde ju lite ont innan när jag cyklade) och promenader i lugnare tempo. Tror också att humöret kan hänga lite på det. Jag är van att röra på mig och tycker om det. Därför kändes det så konstigt att det gjorde mig ledsen igår. Fast det kan ju hänga ihop med att jag innerst inne visste att det skulle leda till värk.

Jag kom på häromdagen att jag skriver om biverkningar som dyker upp, men är lite sämre på att uppdatera status på dem. Ofta är det så att jag nog glömmer, när de väl försvinner. Fråga om det är något ni undrar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0