Dag 91-92 - Wieeehaaaa, halvtid!

Idag, idag, idag har jag gått precis halva tiden (3 mån). Och det har ju faktiskt gått ganska snabbt. Bara lika långt kvar!

Jag ska, efter att inte ha tränat någonting på två veckor, ta mig iväg ikväll och spela badminton. Jag vet i tusan hur det kommer att gå, har ont i knän och höfter för jämnan nu. Tröttsamt. Men jag tänker i alla fall prova. I dessa juletider funkar det ju inte att sitta still. Jisses vad jag snaskar i mig kalorier här. Godis och kakor och julmust och tomtegröt så det stänker om det :)

Annars är det mest läpparna som blivit lite värre. Idag har det varit ganska några minusgrader och blåst. Blåsten gör att det känns ÄNNU kallare. Men, det är som vanligt, bara att smörja på.


Kommentarer
Postat av: piggelinen

Jag förstår att de måste kännas jobbigt, jag tränar själv ganska mycket och känner helt klart att man får ont i lederna efteråt. Men än så länge går det bra. Sen runt jul så gör det väl inte så mycket om man går upp något kilo ;)

Fast jag tror jag har tappat ca 3 kg sen jag började äta roa, ganska skumt.



Jag började 4 dagar efter dej, så snart är jag också halvvägs.

I sommar kommer vi vara sjukt snygga :)

2010-12-13 @ 23:12:05
Postat av: roaccutan och jag

Nej, runt jul kan man gott få äta lite snask. Just nu äter jag ganska mycket snask om jag ska vara ärlig :)



Jag har också gått ner i vikt sen jag började med roa. Mest pga att jag inte dricker alkohol och tränar på helgerna. Förr låg man ju bakis då och hade inte en tanke på att röra på sig.



Jag hoppas verkligen att ledvärken släpper lite, så att jag kan komma igång med träningen efter jul igen.

2010-12-14 @ 21:22:54
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0