Dag 79-81 - Är det medicinen som gör mig såhär?

Jag brukar vara trött och hänging på höstarna. Men brukar det vara såhär jobbigt?

Jag har noll ork.
Jag är så trött att jag håller på att gå av på mitten.
Jag har inte lust med något.

Det är ett jäkla skit rent ut sagt.

Jag ser framför mig hur jag kommer hem från jobbet, till ett städat, julmysigt hem. Här är kaos, men jag har fått upp stjärnor i sovrumsfönstret.
Jag ser mig krypa ner under filten i soffan, med glögg och lussebullar och en film på tv:n. Jag kan inte slappna av för att här är kaos. Och jag är för trött för att ta tag i kaoset.
Jag tränar vanligtvis fem dagar i veckan. Förrförra veckan tränade jag tre dagar. Förra veckan två. Denna veckan har jag tränat en gång hittills. Jag har ingen lust och ingen ork. Jag som älskar att träna.
Jag vill träffa mina vänner. Jag ställer in, för jag är för trött.

Jag orkar inte svara på sms jag får, de stressar mig.
Jag orkar inte blogga, det stressar mig.

Jag tar inte tag i någonting!

Och det stressar mig!

Just nu längtar jag hemskt mycket till kurens slut...

Nä, det här var ju inte direkt något glatt inlägg. Positivt är att jag återigen har noll akne på ryggen. Lite mindre positivt är att jag fortfarande tycker att jag är lite väl hårig i ansiktet, haha. Eksemen på händerna är bättre. Igår orkade jag inte smörja in mig efter duschen. Jomen, det var rejält torrt och kliigt det. Fick göra det i morse istället.


Kommentarer
Postat av: sunrise

Känner halvt igen mig i din beskrivning, tror det är medicinen som spökar. En grej jag alltid gör när jag känner mig stressad och ingenting går min väg är att lyssna på Norah Jones - Sunrise. Jag gjorde alltid det när jag hade som värst hy precis innan jag skulle dra på en fest exempelvis och det fungerar fortfarande, ibland tio ggr på raken.. Testa

2010-12-02 @ 19:42:30
Postat av: piggelinen

Känner så väl igen mej i det du skriver, medicinen gör mej också extremt trött och osocial.

Känns som man är i dvala.



Innan jag började äta roa så brukade jag sova max 7 timmar/dygn, nu sover jag minst 8-9 men är ändå trött.

Dock måste du se det positiva i det hela, du har nu äntligen fått bukt på dina acneproblem! Jag kunde i princip ge vad som helst för att bli av med skiten så egentligen borde man bara känna positiva känslor :)

Så häng i den sista tiden nu, är trots allt inte så lång tid kvar och se fram emot en underbar vår/sommar.

2010-12-03 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0