Dag 27 - Eksemet

Glömde skriva om eksemen på händerna igår. De har ju inte gått tillbaka och igår lossnade skinnet på ett par ställen. Under fanns tunnt tunnt skinn och fläckarna är jätteömma. Jag hoppas verkligen inte att jag får ärr efter det. Räcker gott med ärren på ryggen!

Idag har solen strålat och jag har varit ute i skogen ett par timmar. Cyklat, gått och sprungit. Glömde klåda och uppblossning för ett tag och kände mest tacksamhet för att jag inte drabbats av ledbesvären en del har upplvet under kuren. Om jag skulle bli tvungen att sluta träna vet jag inte vad jag skulle göra!

Jag känner mig sjukt positiv och peppad igen!

Kommentarer
Postat av: tiia

Gött att höra ! :)

Mår faktiskt lite bättre jag med uppblossningen har ju lagt sig lite granna skönt de !

2010-10-10 @ 12:13:39
URL: http://roaccutanresa.blogg.se/
Postat av: roaccutan och jag

Ja, det är verkligen jätteskönt att komma in i en positiv period efter några rejäla downdagar.



Skönt att höra att din uppblossning börjar lägga sig. Jag har haft ett par omgångar, men de verkar försvinna relativt snabbt.

2010-10-10 @ 15:00:10
URL: http://roaccutanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0